Reklamace zboží

Jestli chcete reklamovat zboží, postupujte prosím, dle následujících kroků, abychom mohli reklamaci co nejdříve vyřešit. 

Zboží může být poškozenou přepravcem:

  • Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat, zda je zásilka nepoškozena  a má právo dmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, informuje prodejce e-mailem nebo telefonicky na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , tel. +420 731 512 017

Reklamace v záruční době:

  • Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.
  • Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců.
  • Kupující musí prokázat koupi zboží (např. nákupním dokladem).
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci  způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
  • Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě (emailem), kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
  • Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží a informovat kupujícího o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky.

Postup při reklamaci:

Kupující napíše e-mailem Oznámení o reklamci zboží (nebo vloží do balíku se zbožím dopis, který bude obsahovat následující informace)

  • e-mailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Jako předmět uvedete: oznámení o reklamci zboží, dále pak uvedete č. objednávky, č. daň. dokladu, kód nebo název zboží, jméno, příjmení, telefon, kontaktní adresu, popis závady
  • Kupující osobně či přepravní službou dopraví reklamované zboží na adresu: Hudební nástroje STEP, Petr Stejskal, nám. Republiky 72/4, Žďár nad Sázavou
  • Při zasílání poštou, či přepravní společností  zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
  • Zboží neposílejte na dobírku. 
  • O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu vás budeme informovat na vaší e-mailové adrese
  • Případné náklady na dopravné vám budou vráceny, pokud bude reklamace uznána.
Zboží skladem odesíláme do 1 pracovního dne!

Odběr novinek

Chcete být informováni o novinkách z našeho e-shopu?

Kontakt

Kamenná prodejna, e-shop:
STEP - Petr Stejskal
nám. Republiky 72/4
591 01 Žďár n/S
Otevírací doba:
Po-Pá od 9.00 do 17.00
So, Ne zavřeno
+420 731 512 017 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Ozvučení a osvětlení:
+420 737 976 648 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Nahoru