Reklamace zboží
Jestli chcete reklamovat zboží, postupujte prosím, dle následujících kroků, abychom mohli reklamaci co nejdříve vyřešit.
Zboží může být poškozenou přepravcem:
- Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat, zda je zásilka nepoškozena a má právo dmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, informuje prodejce e-mailem nebo telefonicky na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , tel. +420 731 512 017
Reklamace v záruční době:
- Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.
- Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců.
- Kupující musí prokázat koupi zboží (např. nákupním dokladem).
- Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
- Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě (emailem), kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
- Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží a informovat kupujícího o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky.
Postup při reklamaci:
Kupující napíše e-mailem Oznámení o reklamci zboží (nebo vloží do balíku se zbožím dopis, který bude obsahovat následující informace)
- e-mailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- Jako předmět uvedete: oznámení o reklamci zboží, dále pak uvedete č. objednávky, č. daň. dokladu, kód nebo název zboží, jméno, příjmení, telefon, kontaktní adresu, popis závady
- Kupující osobně či přepravní službou dopraví reklamované zboží na adresu: Hudební nástroje STEP, Petr Stejskal, nám. Republiky 72/4, Žďár nad Sázavou
- Při zasílání poštou, či přepravní společností zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
- Zboží neposílejte na dobírku.
- O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu vás budeme informovat na vaší e-mailové adrese
- Případné náklady na dopravné vám budou vráceny, pokud bude reklamace uznána.